Sky is the limit

18 november 2010 - Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten

Sky is the limit

Deze foto werd gemaakt op 18 november 2010 in Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten.

1. Jacqueline Servais:
    1 februari 2011
    Dag Sjoerd,
    Eindelijk heb ik je dan gevonden en ik heb je stukje Inshalah gelezen. Je schrijft alsof schrijven je beroep is, heel beeldend.
    Zojuist eeen telfoontje met je moeder gepleegd, vandaar dat ik nu hier ben.
    Ik heb een vraagje aan je. Zou jij iets voor me willen doen? Als je nog tijd vindt om iets te doen denk ik er dan achteraan. Al die uitstapjes, excursies, cultuur snuiven en dan ook nog werken?

Nou, daar komt-ie dan. De vraag bedoel ik.
    Ik zoek al maanden het hele internet af naar een echte, Noorse bontmuts met van die oorflappen. Nergens te vinden, ook op Canadese sites niet. Nu jij daar hoog en koud in Noorwegen zit, denk ik er weer aan: Zou jij, ik zie geen kleinelettergebruik anders zou ik die gebruiken, ergens als je toevallig in zo'n winkel komt, voor mij een rendierenhuid (of een ander soort) bontmust willen kopen?
    Geld wordt meteen op je rekening gestort, geen probleem. Ik heb maar een klein hoofdje van 56 cm, eigenlijk een grote kindermaat. Brutaal hè, om dat zomaar te vragen tijdens jouw werktijd...
    Het is niet verplicht, alleen als je er niet teveel moeite voor moet doen.

Ik zal je gaan volgen op je site, jij reislustig jongmens. Veel plezier en ervaring en ik zie er naar uit om je weer eens te zien.

Heel veel groetjes van Jacqueline en Peter, als je die nog kent. :)